Trackify Facebook Pixel,TikTok for Shopify

Trackify Facebook Pixel,TikTok

Track Meta Pixels Facebook, TikTok Pixel, CAPI, Feed & Catalog
Rating
4.8
Feedback
395
Reviews
Chart
#294
Shopify

All reviews

5 / 5 Share
Oct. 8, 2026

Great professional!

Store Using app Total reviews Average rating
GroovyLife About 6 hours 2 5.0
Developer Reply

Thank you for wonderful feedback—we’re excited to keep supporting your growth.

5 / 5 Share
Oct. 6, 2026

Great tracking, and on the 2-3 instances where I've needed support's help, they have been amazing, resolving the issues quickly and all by themselves. 10/10.

Store Using app Total reviews Average rating
Pintryx 7 months 2 5.0
Developer Reply

Thank you for wonderful feedback—we’re excited to keep supporting your growth.

5 / 5 Share
Sept. 30, 2026

Awesome experience using the app. Customer support is just great, super quick response and very helpful. Definitely recommended!

Store Using app Total reviews Average rating
My Lord's Grace 2 days 6 5.0
Developer Reply

Thank you for wonderful feedback—we’re excited to keep supporting your growth.

5 / 5 Share
Sept. 29, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Camphor Health 1 day 1 5.0
Developer Reply

Thank you for leaving this fantastic review! We appreciate you taking the time to write this! :)

5 / 5 Share
Sept. 20, 2026

Set up was extremely easy. Etienne was quick to help.

Store Using app Total reviews Average rating
Casio London 22 minutes 3 5.0
Developer Reply

Thank you for leaving this fantastic review! We appreciate you taking the time to write this! :)

5 / 5 Share
Sept. 18, 2026

Very Nice support, helpfull and friendly. Did a full check on my setup and helped alot! App works well.

Store Using app Total reviews Average rating
Trapdelivery Over 1 year 2 5.0
Developer Reply

Thank you for leaving this fantastic review! We appreciate you taking the time to write this! :)

5 / 5 Share
Sept. 16, 2026

great support team when i need support they every time help not only in app they also suggest other thins an all thank you and great support team

Store Using app Total reviews Average rating
Everysteps 7 days 1 5.0
Developer Reply

Thank you for wonderful feedback—we’re excited to keep supporting your growth.

1 / 5 Share
Sept. 7, 2026

Unable to accurately track performance; failed to cancel on the first day of the new month despite not actually using the service, yet no refund was issued.

Store Using app Total reviews Average rating
Telaion About 1 month 1 1.0
Developer Reply

We're sorry to hear about your experience and understand your concern regarding the $18.99 charge. When you contacted our support team on September 7, 2026, you explained that you had uninstalled Trackify X just one day after the new billing period began and requested a refund because you had not used the app during that period. As Shopify had not yet generated the invoice, we were unable to view the billing details at that time. After you confirmed that the charge was upcoming, we applied an app credit of $18.99 on September 8, 2026, to cover the relevant billing period. The credit was successfully applied, and confirmation was also sent via email. However, Shopify subsequently generated an invoice for $18.99 on September 17, 2026, despite the app credit already having been applied. Please note that Shopify manages app billing and invoicing, while Trackify X can apply app credits and initiate refunds where applicable. Based on our records, our team took the appropriate steps to address your concern and applied the app credit before the invoice was generated. Therefore, we believe the review does not fully reflect the actions taken by our support team to resolve the issue. If you were charged despite the credit being applied, we recommend contacting Shopify Support to investigate the billing discrepancy, as the invoicing process is managed by Shopify. Regarding the charge, we are happy to provide a full refund of $18.99, and we have already contacted you via email to discuss the next steps. We appreciate the opportunity to clarify the situation and hope this helps resolve your concern.

5 / 5 Share
Sept. 5, 2026

Great Experience with them, using it from almost 2years on my multiple accounts. Their whatsapp support is also very fast and quick. 100% recommended

Store Using app Total reviews Average rating
Skin Secrets 6 months 1 5.0
Developer Reply

Thank you for wonderful feedback—we’re excited to keep supporting your growth.

5 / 5 Share
Sept. 3, 2026

quick customer support!

Store Using app Total reviews Average rating
Girati About 2 months 1 5.0
Developer Reply

Thank you for wonderful feedback—we’re excited to keep supporting your growth.

5 / 5 Share
Sept. 2, 2026

Good Support app is tracking events well thank you

Store Using app Total reviews Average rating
Kamalia Khaddar 3 days 1 5.0
Developer Reply

Thank you for wonderful feedback—we’re excited to keep supporting your growth.

5 / 5 Share
Aug. 30, 2026

Great app! It makes it easy to install multiple pixels and keep backup pixels in place. The support team is also very responsive and helpful. Highly recommended!

Store Using app Total reviews Average rating
Maplena About 1 month 1 5.0
Developer Reply

Thank you for wonderful feedback—we’re excited to keep supporting your growth.

5 / 5 Share
Aug. 27, 2026

Great support and very professional onboarding. The Trackify X team responded quickly, requested collaborator access, checked our store setup directly, added a backup script, and configured the server-side settings needed for our COD and pending-order workflow. They were helpful, clear, and proactive throughout the process. We are still testing the long-term tracking and attribution results, but the support experience so far has been excellent.

Store Using app Total reviews Average rating
PulseScrubs UAE About 1 hour 2 5.0
Developer Reply

Thank you for wonderful feedback—we’re excited to keep supporting your growth.

5 / 5 Share
Aug. 20, 2026

super Kundenservice

Store Using app Total reviews Average rating
Tiny Tropics 5 months 1 5.0
Developer Reply

Thank you for leaving this fantastic review! We appreciate you taking the time to write this! :)

5 / 5 Share
Aug. 20, 2026

great support.

Store Using app Total reviews Average rating
miicreative About 1 year 2 5.0
Developer Reply

Thank you for leaving this fantastic review! We appreciate you taking the time to write this! :)

5 / 5 Share
Aug. 7, 2026

Excellent support! The Trackify support team was patient, professional, and took the time to investigate my Meta Pixel/CAPI issues thoroughly. They explained everything clearly, reviewed my store configuration, and made the necessary adjustments to improve tracking. I'm now waiting for Meta to process the changes over the next few days. Overall, a great support experience. Thank you!

Store Using app Total reviews Average rating
NAGRAM 4 days 4 5.0
Developer Reply

Totally appreciate you taking the time to share this wonderful feedback— we’re always here if you need anything further!

5 / 5 Share
Aug. 6, 2026

perfect experience !

Store Using app Total reviews Average rating
UrbanFit About 10 hours 3 5.0
Developer Reply

Totally appreciate you taking the time to share this wonderful feedback— we’re always here if you need anything further!

5 / 5 Share
Aug. 5, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Renovae Fr 12 days 1 5.0
Developer Reply

Thank you for wonderful feedback—we’re excited to keep supporting your growth.

5 / 5 Share
Aug. 5, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Renovae 10 months 1 5.0
Developer Reply

Totally appreciate you taking the time to share this wonderful feedback— we’re always here if you need anything further!

5 / 5 Share
Aug. 5, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Renovae Es 5 days 1 5.0
Developer Reply

Totally appreciate you taking the time to share this wonderful feedback— we’re always here if you need anything further!

Previous Page 1 of 18 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.