Matrixify: Data Export Import for Shopify

Matrixify: Data Export Import

Bulk import, export & update via Excel, CSV, MCP &...
Rating
4.9
Feedback
1,777
Reviews
Chart
#30
Shopify

All reviews

5 / 5 Share
Sept. 22, 2026

needed app

Store Using app Total reviews Average rating
Apria Home Over 2 years 3 5.0
Developer Reply

Thank you! 🫶

5 / 5 Share
Sept. 22, 2026

great

Store Using app Total reviews Average rating
RegenRacing 5 months 1 5.0
Developer Reply

Thank you! 🫶

5 / 5 Share
Sept. 22, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
House Of Lucifer About 1 month 2 3.0
Developer Reply

❤️

5 / 5 Share
Sept. 21, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
TBN Shop 3 months 1 5.0
Developer Reply

❤️

5 / 5 Share
Sept. 21, 2026

Easy to use, great support

Store Using app Total reviews Average rating
The Black and Gold Shop 5 months 2 5.0
Developer Reply

Thank you for the awesome review! 🫶

5 / 5 Share
Sept. 21, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Dideyttawl About 2 months 4 5.0
Developer Reply

❤️

5 / 5 Share
Sept. 20, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Lowman Gifts About 2 months 1 5.0
Developer Reply

❤️

5 / 5 Share
Sept. 19, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
GRAVISK 3 months 1 5.0
Developer Reply

❤️

5 / 5 Share
Sept. 19, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Wyld Notes Over 1 year 2 5.0
Developer Reply

❤️

5 / 5 Share
Sept. 18, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
UberKinky 7 months 1 5.0
Developer Reply

❤️

5 / 5 Share
Sept. 18, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Farmacia Familiei Over 1 year 1 5.0
Developer Reply

❤️

5 / 5 Share
Sept. 17, 2026

very good. get all our data inputted using the app and saves a ton of time.

Store Using app Total reviews Average rating
Fiel About 1 month 3 5.0
Developer Reply

Thank you for the kind words! ❤️

5 / 5 Share
Sept. 17, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Tupperware Over 1 year 5 4.4
Developer Reply

❤️

5 / 5 Share
Sept. 17, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Big Mamou Enterprises About 1 month 4 5.0
Developer Reply

❤️

1 / 5 Share
Sept. 17, 2026

Fraud APp Very disappointing billing and support experience. I upgraded to the $20 Basic plan because the app indicated that an upgrade was required to migrate my store. After paying, the app still did not complete the migration and then prompted me to upgrade again to a plan costing approximately $100. I was concerned that further payment might still not complete the job, so I immediately cancelled the incomplete jobs, cancelled the subscriptions and uninstalled the app from both stores within approximately one hour. On one store, no export was completed, and on the other, the import did not provide a completed or usable migration. I requested a refund, but it was refused simply because jobs had been started or were shown as “in progress,” even though the expected service was not successfully delivered. In my experience, the plan limitations and possibility of another substantial upgrade were not made sufficiently clear before I paid for the Basic plan. Customers should carefully confirm the exact plan required for their store size before upgrading.

Store Using app Total reviews Average rating
Developer Reply

Hello, Our records show the app was actually used on your account - jobs were run and exports completed, so this wasn't a case of the app doing nothing. During the support tickets for both your Shopify stores, the refund request was approved here, not refused. On the plans: the app never picks or requires a specific plan - when a job exceeds a plan's limits, it shows every available plan with its exact limits, and you choose the one that fits based on each plan's limits shown on the same page. We've emailed you the details and hope to resolve the misunderstanding. Please reply there or reach us at [email protected].

1 / 5 Share
Sept. 17, 2026

This is fraud app Becare Fully even is not working proper and not refund my money am just install and check the plan totly fraud

Store Using app Total reviews Average rating
Haris n Tehzeeb (HNT) About 2 hours 1 1.0
Developer Reply

Hello, Our records show the app was actually used on your account - jobs were run and exports completed, so this wasn't a case of the app doing nothing. During the support tickets for both your Shopify stores, the refund request was approved here, not refused. On the plans: the app never picks or requires a specific plan - when a job exceeds a plan's limits, it shows every available plan with its exact limits, and you choose the one that fits based on each plan's limits shown on the same page. We've emailed you the details and hope to resolve the misunderstanding. Please reply there or reach us at [email protected].

5 / 5 Share
Sept. 16, 2026

Matrixify makes exporting/importing large batches of data a breeze. We have over 5000 SKUs and have used the app to bulk update thousands of products at a time.

Store Using app Total reviews Average rating
Collide Records 3 months 5 5.0
Developer Reply

Sounds like you've put us properly to work - thank you! ❤️

5 / 5 Share
Sept. 16, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Mind Games About 1 month 1 5.0
Developer Reply

❤️

5 / 5 Share
Sept. 16, 2026

very easy to export and import large amounts of changes.

Store Using app Total reviews Average rating
Smythson 6 months 1 5.0
Developer Reply

Appreciate you taking a minute to say so. Thank you! ❤️

5 / 5 Share
Sept. 16, 2026

I really like matrixify but it would be SO great if schedules could exclude weekends and specific holidays. we've gotten around this issue but it would be nice if the ability was built into matrixify.

Store Using app Total reviews Average rating
Cheeky Fishing Over 4 years 3 4.7
Developer Reply

Thank you - that's a good suggestion, and I've added this as a feature request for the Matrixify app to improve the repeating job options. We sure will let you know when this is added to the app! ❤️

Previous Page 6 of 82 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.