Syncee Premium AI Dropshipping for Shopify

Syncee Premium AI Dropshipping

Dropship high-profit products. Trusted US, EU, UK+ suppliers.
Rating
4.1
Feedback
547
Reviews
Chart
#188
Shopify

All reviews

1 / 5 Share
Aug. 22, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Paws Central 7 months 2 3.0
Developer Reply

Hi there, We are sorry to see your review. We would like to better understand what led to your experience and if there is anything we can help you with. Please reach out to us and let us know what happened. Our support team is always available to answer your questions. You can contact us via our in-app chat or at [email protected].

1 / 5 Share
Aug. 6, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Pets Perfect 9 months 3 3.7
Developer Reply

Hi there, We are sorry to see your review. We would like to better understand what led to your experience. Every feedback is important to us, and we would like the opportunity to discuss the situation with you. We will do our best to help and find a solution. Please do not hesitate to contact us via our in-app chat or at [email protected].

1 / 5 Share
July 31, 2026

"they are scammers" I am writing this review to share my real experience so that other retailers understand the risks I faced. I purchased a Syncee subscription for around **$100 per month** because I expected reliable suppliers and professional support. Unfortunately, my experience with the **EP Light** supplier was extremely disappointing. The supplier advertised a **7-day processing time**, so I accepted customer orders on eBay and placed the following paid orders through Syncee: * Supplier Order **#24578** (Syncee Order **#9813**) * Supplier Order **#24613** (Syncee Order **#9910**) * Supplier Order **#24615** (Syncee Order **#9932**) * Supplier Order **#24616** (Syncee Order **#9933**) After I paid for these orders, nothing happened. The orders remained unfulfilled well beyond the promised processing time. I repeatedly contacted the supplier through both email and the Syncee chat system, but I received little or no response. At the same time, I noticed that the supplier increased the product price after my orders had already been placed and paid for, while my paid orders were still waiting to be processed. Because of these delays, my customers started asking where their orders were. Some customers opened eBay cases against me because the promised delivery time had passed with no tracking information. As a result: * My eBay payments were placed on hold. * My seller performance and account health were negatively affected. * My business reputation suffered. * I spent weeks dealing with customer complaints instead of growing my business. I contacted Syncee many times. Their support team repeatedly told me they were contacting the supplier and asking them to fulfill my orders. Days turned into weeks, but there was still no proper communication from the supplier. Eventually, I was informed that the supplier had inventory issues and I was advised that I could request a refund. However, no refund was provided by the supplier. Since there was still no resolution, Syncee advised me to contact my bank and file a chargeback because the payment had been made directly to the supplier. I followed that advice and my bank temporarily refunded the disputed transactions while investigating the case. Only after all of this happened did the supplier finally ship and deliver the orders—weeks after the promised processing time. Because the orders were eventually delivered, on **23 July 2026** my bank reversed the temporary refund and deducted the money from my account again. Although I ultimately received the products, the damage had already been done. I lost valuable time, my customers lost confidence, my eBay account was affected, and I had to go through a stressful dispute process because the supplier failed to meet the advertised processing time and failed to communicate properly. To be fair, the Syncee support team did respond to my emails and escalated the case internally. However, as a paying customer, I expected suppliers on the platform to be monitored more effectively so situations like this would not continue for weeks. Based on my experience, I cannot recommend the **EP Light** supplier. I also believe Syncee should strengthen its supplier verification, performance monitoring, and communication standards to better protect retailers from situations like the one I experienced.

Store Using app Total reviews Average rating
UBTrendz 6 months 2 3.0
Developer Reply

Hi there, We are sorry to read your review. Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate hearing about our users' experiences, as it helps us continuously improve and monitor the suppliers available on our platform. Syncee has been supporting retailers and suppliers for 10+ years, and our customer support actively and determinedly helps merchants. Throughout your case as well, our support team stayed in touch with you, followed up with the supplier, and did their best to help move the case forward. As discussed during our communication, we refunded your Syncee subscription fee. Supplier order payments, however, are made directly to the supplier. Syncee does not collect these payments or participate in the fulfillment and shipment of the products. These are managed directly by the supplier, who is also responsible for any related refunds. We also appreciate feedback about our suppliers. If you would like to share your experience with this supplier, you can do so directly on their Storefront page within Syncee. Feedback like yours helps us continuously monitor supplier performance and supports other retailers when making their decisions. If you have any further questions, please do not hesitate to contact us via our in-app chat or at [email protected]. Our support team is always happy to help.

1 / 5 Share
July 27, 2026

horrible experiencia

Store Using app Total reviews Average rating
Luvi About 1 month 1 1.0
Developer Reply

Hi there, We are sorry to hear about your experience. We noticed that you recently reached out to our support team with a question about our plans, and we provided the requested information. If you are still experiencing any difficulties or have additional questions, we would be happy to help and clarify everything for you. Please do not hesitate to contact us via our in-app chat or at [email protected]. Our support team is always happy to help.

1 / 5 Share
July 23, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Global Wholesale Central 12 months 1 1.0
Developer Reply

Hi there, We are sorry to see your review and would like to better understand what led to it. We reviewed your recent activity and could not identify any outstanding issues. If there is anything that did not work as expected, please let us know. We would be happy to look into it and help. Please do not hesitate to contact us via our in-app chat or at [email protected]. Our support team is always happy to help.

1 / 5 Share
July 13, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
xlchoice.com 7 months 1 1.0
Developer Reply

Hi there, We are sorry to see your review and would like to better understand what led to your experience. We previously reached out to you to better understand the situation, but we have not heard back yet. If there is anything we can help with, we would be happy to assist and find a solution together. Please do not hesitate to contact us via our in-app chat or at [email protected]. Our support team is always happy to help.

1 / 5 Share
July 10, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Dynamic Power Supply 9 months 2 3.0
Developer Reply

Hi there, We are sorry to see your review. We would like to better understand what led to your experience. Please do not hesitate to contact us via our in-app chat or at [email protected]. Our support team is always happy to help and will gladly look into any questions or concerns you may have.

1 / 5 Share
July 1, 2026

THE SHIPPING IS TOO HIGH IT ALOST DOESNT SEEM WORTH THE PRICE

Store Using app Total reviews Average rating
Pure Paws 🐾 6 days 2 3.0
Developer Reply

Hi there, We are sorry to hear about your experience. We can see that you were already in touch with our support team regarding your order, and we were able to clarify the situation. We also noticed that your order has since been fulfilled by the supplier. Please note that shipping costs are set by each supplier individually and can vary depending on the products and destination. If you have any questions about shipping costs or choosing a supplier, please do not hesitate to contact us via our in-app chat or at [email protected]. Our support team is always happy to help.

1 / 5 Share
June 18, 2026

Not used the service for a month they charged 75 first time round which was fine but after uninstalling the service they are still attempting to take money Stop attempting charges !!!

Store Using app Total reviews Average rating
The happy tails stop About 1 month 1 1.0
1 / 5 Share
June 3, 2026

ogni volta che devo evadere un ordine mi fa impsazire se io pago il fornitore con il vostro canale perche voi non fate evadere questi ordini io non capisco per farmi perdere tempo e la facia davanti ai clienti ,a voi non interesa visto che avete preso soldi in anticipo per un ano ,ma arriva anche ano prosimo come m9i avete voi tratato coci rinuopvo anche io con voi e vi consiglio anche ai miei amici poi di avere clienti come voi fate perdere a me la facia e i clienti non meritate ne anche quela stela che vi ho dato ma non si poteva mandare senza nesuna stela grazie ancora per farmi tribulre e perdere i clienti

Store Using app Total reviews Average rating
The Gourmet Variety 6 months 2 3.0
Developer Reply

Ciao, Ci dispiace sinceramente leggere della tua esperienza e comprendiamo la frustrazione che hai descritto. Vorremmo chiarire che gli ordini non possono essere evasi automaticamente finché il pagamento al fornitore non viene completato. Questa informazione è indicata anche nella pagina dell'ordine Shopify. Tuttavia, tutto ciò che devi fare è pagare l'ordine direttamente al tuo fornitore tramite Syncee: non è necessario inserire indirizzi, aggiungere prodotti manualmente o ricreare l'ordine. L'ordine è già pronto e, una volta completato il pagamento, il fornitore inizierà l'evasione. Non sono richieste ulteriori azioni né su Shopify né altrove. Syncee non gestisce il denaro dei tuoi clienti. I commercianti pagano direttamente i fornitori e, di conseguenza, il pagamento al fornitore richiede la conferma del commerciante. Syncee non raccoglie né trattiene questi fondi. Abbiamo visto che il nostro team di supporto ti ha già assistito e spiegato il funzionamento del processo. Comprendiamo che preferiresti una soluzione completamente automatica e stiamo continuamente lavorando per rendere la gestione degli ordini ancora più semplice. Ti ringraziamo per il feedback e restiamo sempre a disposizione tramite chat o email qualora avessi bisogno di assistenza.

1 / 5 Share
May 25, 2026

I have unsubscribed this app, yet they are still charging me monthly. This app must not be allowed by Shopify to take advantage of our bank information.

Store Using app Total reviews Average rating
FiliGoods 6 months 1 1.0
Developer Reply

Hi there, We are sorry to read your review and understand how frustrating unexpected charges can be. Our colleague has already reached out to you regarding this matter, and we kindly ask you to reply to the message so we can review everything together. Based on our records, the Syncee app and the related subscription were canceled on May 25, when the app was uninstalled from your store. The latest charge we can see was for the billing cycle running from Apr 28, 2026 to May 28, 2026, which had already started before the app was removed. If there is anything unclear or if you have additional details you would like to share with us, please feel free to reply to our colleague’s message. We are happy to help and take a closer look at the situation together with you.

1 / 5 Share
April 21, 2026

terrible service and support

Store Using app Total reviews Average rating
Crunk’s Collection 6 months 1 1.0
Developer Reply

Hi there, We are sorry to read your review. We would really like to understand what may have caused this experience, however, we could not find any details or prior message from you regarding the issue, neither via email or chat. Our team has reached out to you via email to follow up, and we would appreciate it if you could reply there so we can better understand the situation and assist you.

1 / 5 Share
March 18, 2026

Using Syncee for 3 months - Support is inadequate and app is malfunctioning For the past 2 weeks, despite correct settings (import lists set to inactive), the app continues uploading products with 0-stock variants to my store. This results in 2+ hours of daily manual cleanup work. The scale of the problem: 26 products with 119 zero-stock variants keep re-importing Manually deleted 7+ times - they reappear every time Import lists confirmed inactive - app ignores the setting Support response: Two weeks of the same copy-paste message: "Can you test? We'll have tech look into it." No investigation, no timeline, no resolution, no follow-up. Business impact: 28+ hours wasted on manual deletions (2 hours/day × 14 days) Polluted inventory data Cannot trust the app's basic functionality Half my store runs on Syncee - cannot uninstall despite app failure This is not a minor bug - it's a core feature (import controls) completely failing. The lack of urgency from support makes it worse. I've provided screenshots, detailed reports, and clear reproduction steps. Still no fix, no ETA, just generic responses. Would not recommend until they fix basic import controls and improve support responsiveness.

Store Using app Total reviews Average rating
HenryPawHaven 4 months 9 2.2
Developer Reply

Hi there, We are sorry to read your review and understand how frustrating this situation might have been. While issues can occasionally occur with technical platforms, we addressed and fixed them on the same day you reported it. Our support team has also been responding to you in a timely manner with no delays. Please feel free to message our support team via in-app chat or at [email protected] if you have any further questions. We are here and always open to help.

1 / 5 Share
March 7, 2026

Muy mal. No puedo proceder con los envíos a pesar de haber realizado los pagos de los productos

Store Using app Total reviews Average rating
Glowskincare 11 days 1 1.0
1 / 5 Share
March 4, 2026

it's pretty bad - it doesn't work. Then I have to ask for help from an AI bot for 2-3 days before a human is involved then there was nothing corrected - so I'm have the same problems

Store Using app Total reviews Average rating
Carbonite About 1 month 2 3.0
1 / 5 Share
March 2, 2026

We had a very disappointing experience with Syncee. We encountered multiple technical issues, including order search problems, fulfillment complications, and Shopify integration inconsistencies. More concerning, however, were product authenticity and IP-related issues involving items sourced through their platform. As a retailer, IP compliance is extremely important to us, and having trademark-related issues or potential related complaints for their supplier-sourced products is unacceptable. We reported these concerns several times and requested support, cancellation of our subscription, and a refund due to the lack of usable value from the app. Unfortunately, despite multiple emails and follow-ups, no refund was initiated and the matter was not properly resolved. We rely on transparency, supplier verification, and reliable system performance. Based on our experience, Syncee did not meet these expectations, and the lack of resolution ultimately harmed our business operations. We hope the company improves its supplier vetting process, IP compliance oversight, app technical abilities & Shopify integration, and customer support responsiveness moving forward.

Store Using app Total reviews Average rating
American Smart About 1 year 3 2.3
Developer Reply

Hi there, Thank you for taking the time to share your feedback. We are genuinely sorry to hear that your experience did not meet your expectations. First, we would like to clarify that Syncee is a paid subscription-based platform, not a free service, and your account actively used the app during the subscription period. However, our team have already issued a refund previously which might take a few business days as it depends on Shopify's processing. Regarding your concerns: Syncee operates as a B2B marketplace platform that connects retailers with independent suppliers. We require our suppliers to comply with our policies and applicable laws and they go through a deep vetting process before they could go live on our platform. However, retailers are responsible for selecting products and ensuring they meet their own business and compliance requirements. As for the technical issues mentioned, thousands of merchants use our integration successfully every day. However, we understand that technical challenges can occur depending on store configuration and workflows, and our support team is always available to assist with troubleshooting. We are constantly improving our platform, supplier standards, and support processes based on user feedback. We regret that we could not fully meet your expectations this time. If you would like to discuss your experience further, please feel free to reach out to us directly via [email protected]. We are here for you.

1 / 5 Share
Feb. 18, 2026

The positive reviews have to be fake. No way they have a 4.3 rating!!! Don't use them; you will be pulling your hair out on every order. 60% of orders don't get fulfilled even after I have paid. They are out of stock or the order just goes to a void. Then you cannot get a refund for the order, so you have to file chargebacks for all of them. The support is overseas or AI and is useless. You cannot build a business around Syncee; it would be impossible to scale to any size. The concept is great; the execution is about as bad as it can get. Read the other bad reviews, those are the real reviews!!! Not faked.

Store Using app Total reviews Average rating
AURA Modern Home 4 months 4 2.0
Developer Reply

Hi there, We are sorry to read about your experience. Our management team has emailed you and personally reviewed your case. Syncee has been operating for over 10 years, supports thousands of retailers and suppliers worldwide, and we take feedbacks like this seriously. Our positive reviews reflect real user experiences across many different business models. At the same time, we know that when issues occur, especially around order fulfillment, it can be frustrating. As mentioned by our management team, your case is currently under review. We are investigating the reported orders. We are committed to handling your case carefully and finding the right resolution. Thank you for your patience. If you have any further questions, please feel free to reach out to us via in-app chat or email at [email protected].

1 / 5 Share
Feb. 18, 2026

If I could give no stars at all, I would! This company is so unprofessional and greedy. Please, please stay away from it if you don't want to be charged for not using them ! I installed the app and have never used it, and then I unsubscribed and uninstalled the app, and yet I have been charged for another month, and I am still chasing them for the refund, which they are refusing! STAY AWAY FROM THEM AS FAR AS YOU CAN! Contacted Shopify customer care support and they were uselss as well! Definetelly moving away from SHopify to another platform ! No more wasting time here!

Store Using app Total reviews Average rating
MumzMart 3 months 1 1.0
Developer Reply

Hi there, We are sorry to read your review. We have already reached out to you via email regarding this matter, as we truly want to review your case and assist you properly. Our team is ready to help and clarify the situation, but we have not received a reply yet. We would like to kindly ask you to respond to our previous email so our colleagues can continue the conversation with you. We appreciate your time and look forward to your reply.

1 / 5 Share
Feb. 17, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Pawsh Fashion About 1 month 1 1.0
1 / 5 Share
Feb. 16, 2026

I have an unfulfilled order with MODA Dropship supplier. The goods were paid for and the order was never fulfilled by MODA Dropship for over two months now. I would really appreciate it if you could follow up with MODA Dropship supplier to give an update about my paid for unfulfilled order. Looking forward to hearing from you soon in bring solution to this issue as it has completely ruined my experience in using the services. Thank you

Store Using app Total reviews Average rating
British Ecommerce Outlet 2 months 1 1.0
Developer Reply

Hi there, We are sorry to hear about your experience. Please note that our team has already contacted the supplier to draw their attention to the unfulfilled order. While we are doing our best to assist you, the fulfillment process is managed directly by the supplier, so we also recommend that you continue communicating with them to resolve this as they are responsible for shipping. For a faster resolution and direct support, please feel free to reach out to us through our in-app chat or at [email protected].

Previous Page 1 of 3 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.