Auto DS: AI Dropshipping & POD for Shopify

Auto DS: AI Dropshipping & POD

Find dropshipping products from the best global drop suppliers
Rating
4.5
Feedback
1,324
Reviews
Chart
#139
Shopify

All reviews

1 / 5 Share
Nov. 27, 2024

Not the greatest experience. Good at grabbing drop shipping items off of sites and adding to your store but that is about it. Lots of hidden fees for functionality that works 50% off the time. No customer service. I am sure they would charge extra for service as they charge extra for everything on top of the monthly fee. Also, item variants count towards overall product allowance( yes there is a limit, unless you pay more) if you have different sizes and colors of 1 product it adds up fast. Do your homework before purchasing, wish i would have done more. Update: Would go to zero stars if it was an option. Be careful with who you give your money too. They will not return any balance in your account nor honor any cancellation agreement.

Store Using app Total reviews Average rating
Black Square Golf 8 months 7 2.7
Developer Reply

Hi "Black Square Golf"! Thank you for your feedback. While we regret any inconvenience you experienced, we want to clarify that we’ve reviewed your account and already resolved the issue. We always strive to assist our users and value open communication to address concerns promptly. If there are any additional matters to discuss, we’re here to help. AutoDS Team

1 / 5 Share
April 1, 2024

Je n'ai pas eu à utiliser l'application et je l'ai désinstaller avant les 14 jours mais vous voulez me facturer 244 € que je n'ai pas

Store Using app Total reviews Average rating
Noeva 14 days 3 4.7
Developer Reply

Hi "Noeva", Thank you for taking the time to write this feedback to us. We apologize for any misunderstanding or inconvenience you may have experienced. It was never our intention to create a situation where you were misled regarding our services. As of now we have already addressed your concern. Looking forward for your confirmation at [email protected] AutoDS Team

1 / 5 Share
March 20, 2024

I paid for an entire year. They cut access after a month and ask to pay again. It's really hard to get in touch with anybody. The customer service is non existent. They already took almost USD$600 from me for the year, and now I cannot find anyone to reactivate my account or give me my money back. They are acting like a scammed company , taking people money and not giving them time to use the service they pay for. If I could give them less than 1 star, I would because that's what they deserve. This company is a scam. i want my account reactivated or I want my money back. But no one would respond me. If I could attach screenshots here to show the money I paid I would, yet, they still cut access to my account and it's been over a year. Shopify should investigate this and remove this company from the app store because they're only in it for themselves to take or better yet, to rob people trying to make a living.

Store Using app Total reviews Average rating
ABFASTER About 1 month 1 1.0
Developer Reply

Hi "ABFASTER", We’re sorry to hear that you weren’t satisfied with your experience. As of now, we have already offered a solution and hopefully, we will make it right for you 🙏🏻 Looking forward to your reply! AutoDS Team

1 / 5 Share
Jan. 3, 2024

After downloading this app, my credit card information was stolen and they keep trying to charge my card hundreds of dollars. This was after the fact that I uninstalled that app and deleted my account before the free trail. Do not recommend.

Store Using app Total reviews Average rating
Mystical Moon Shop 14 minutes 1 1.0
Developer Reply

Hi "Mystical Moon Shop", We're sorry to hear about your experience. However, our investigation found no evidence of unauthorized access or charges linked to our app. Your security is a top priority, and we have already tried to address your concerns directly by contacting you a few times with no luck. Please contact us at [email protected] Looking forward to your reply! AutoDS Team

1 / 5 Share
Dec. 30, 2023

Installed as a trial, unistalled the app for not using it before I got taxed and however I still get to pay a usage fee of 27.83$. I am asking for immediate refund. I have never used this app to fulfill any of my orders.

Store Using app Total reviews Average rating
APE'S HUT 12 days 6 3.7
Developer Reply

Hi "APE'S HUT", We’re sorry to hear that you weren’t satisfied with your experience. As of now, we have already offered a solution and hopefully, we will make it right for you 🙏🏻 Please contact us at [email protected] We will be glad to help you with any concerns you have! AutoDS Team

1 / 5 Share
Dec. 13, 2023

I have been using these guys for years and full of regret. I've lost 2 eBay accounts because of their service failure and now today someone has stolen my Amazon account that was made only for autods and only they have my 2 step verification code no one else does, so it means without doubt someone from their company stole my Amazon account.

Store Using app Total reviews Average rating
WoodArtSupply Over 1 year 17 4.3
Developer Reply

Hi "WoodArtSupply", Thank you for taking time to write this feedback to us. Would you mind reaching out to us with more details about the situation? Any more light you could share on what happened and would help us to find the right solution moving forward. Please contact us at [email protected] Waiting for your message! AutoDS Team

1 / 5 Share
Dec. 28, 2023

Honestly terrible. Would have been a great tool, but they are buggy, slow, and don't work half the time. This company is getting in its way - trying to grow fast while not fixing any issues. Update: I have a lot less faith that the 5-star reviews Autds has are legit or not backed by some type of incentive based on the emails they keep annoying me with (my opinion). It's annoying to claim they offered a solution that is nonsense, which is why I am updating this review. My original review still stands and I am honestly way less (waaay less) likely to give this company a retry. Hate when companies are just giving a canned response to save face. They honestly could be a dominating force, but again, they are getting in their own way. I should be grateful I had to deal with them though, even after overlooking a lot of things that were mentioned by others, because that forced me to take a different approach to my business model.

Store Using app Total reviews Average rating
Vlixen 1 day 1 1.0
Developer Reply

Hi "Vlixen", We’re sorry to hear that you weren’t satisfied with your experience. As of now, we have already offered a solution and hopefully, we will make it right for you 🙏🏻 Please contact us at [email protected] We will be glad to help you with any concerns you have! AutoDS Team

1 / 5 Share
Oct. 20, 2023

I had such a bad experience with AutoDs. The price and availability of a product changed when importing from the supplier website to AudtoDs platform. I lost so many sales because my AutoDs listing was showing out of stock, but actually it wasn't. And many of my products were overpriced, as AutoDs set a way wrong higher price from the supplier. I contacted them, and they fixed it, but it happened again every time I added a new product to the platform. They also charge extra to use AI features for text and to automate each order you make, which other apps have included in their subscription. Communication is a nightmare; they reply quickly but don't have a follow-up system to know your past issues. So every time a new customer service agent talks to you, you need to explain all the issues and enquiries again. They still charged me after I cancelled and filled out their form. So I had to do it again to get the refund. They have good potential. However, I lost time and money when there were many other efficient apps out there. To finalize, I received an email from Eva, the customer manager, asking why I left AutoDs. I replied with all this feedback, and in some way, the email went to the support team, and they opened a ticket saying my account was deactivated. Well, what a big mess.

Store Using app Total reviews Average rating
plants&people 27 days 3 1.0
Developer Reply

Hi "plants&people", Thank you for taking the time to write this feedback to us We are sorry to hear you were not satisfied with our service. Please contact us at [email protected]. We would be glad to make it right for you and help you with your onboarding. Waiting for your reply! AutoDS Team

1 / 5 Share
April 9, 2023

Auto DS will charge for a whole year after 14 day trial without any reminders. i was trying the app in this trial time .. i didn't like it at all .. most of the people saying its good am not sure how? no details but most of the items found here are already available at cheaper price in Amazon or eBay with 1 day shipping time and even 1-2$ cheaper .. am not sure how profitable this is .. you still need to pay them 40$ a month .. with so many other things that I didn't like ... don't waste your money and time here ... also customer service is VERY BAD

Store Using app Total reviews Average rating
LITTLE BEDOUIN 10 minutes 3 2.3
Developer Reply

Hi "LITTLE BEDOUIN", We’re sorry to hear that you weren’t satisfied with your experience 😔 We tried to contact you a few times with no luck. please contact us on [email protected] We will be glad to help you with any concerns you have! AutoDS Team.

1 / 5 Share
Feb. 22, 2023

Most honest review right here: Most horrific experience with this app. We installed this app, it automatically uploaded our custom "unlinked" products under the products page without authorization. Only way to remove reference to our Shopify product listings is to select those products under the products page while doing so it permanently deleted all of our products and caused us a massive amount of product and product data loss even though none of our products were actually linked and uploaded to AutoDS. Confirmation came up that said "do you want to delete these products" didn't say anything about permanently removing our listings from our store! While talking with the support they were not able to resolve this issue and not able to restore the data that their system deleted. In the process of a legal litigation regarding this issue with AutoDS

Store Using app Total reviews Average rating
Vertical Ledge About 2 months 2 1.0
Developer Reply

Hi “Vertical Ledge”, We are sorry to hear about your negative experience with our app. We take our customers' feedback seriously, and we apologize for any inconvenience this has caused you. During our communication with you, we have explained that the deletion of your products was not initiated by us. It was done manually. We have offered alternative help as we are unable to recover the information you asked. However, you declined our offer and instead chose to pursue legal action against us. Thank you for your time, AutoDS team

1 / 5 Share
Dec. 10, 2021

I was charged $55 x 2 on two accounts that I had already cancelled. The developers of the app get away with it by charging your credit card, and avoiding Shopify payments. I was charged without consent, cancelled my account, and was told no refund would be given for the requested amounts of $55 over two accounts. Mind you, during this time, the software did not work and we were unable to even load eBay products onto the different stores.

Store Using app Total reviews Average rating
Consumer Census About 11 hours 1 1.0
Developer Reply

Hey there, Be assured that we looked into this issue deeply, and these are the conclusions I managed to get: It seems like this misunderstood happened because you have 3 different AutoDS accounts, 2 of them are still active. This explains why you were charged after the trial ended in both accounts. Please note, this happened because you didn't cancel the accounts and when you registered, you agreed to have recurring payments. I do understand your specific case and I would love to help you out with a solution but we didn't manage to get a reply from you. Hoping to hear back from you.

Previous Page 5 of 5 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.