Pop‑Ups & Spotlight by Justuno
All reviews
Be careful, it is not easy to cancel your account if you need to. I tried to cancel my account several times, it takes me two months to finally cancel my account. First time, when I contacted them to ask how to cancel account, I was told I can do it in my Justuno account easily. However, when I went to my Justuno account to cancel my account, actually, there is no way to do it. Then, I was told have to send request to cancel my account. I sent the email to them to ask 'Please cancel my account on July 9th, I do not need it anymore', two weeks later, I found I was still charged $299.99 on July 14th again. I contact them once I found that, they said they sent me an email to ask why I need cancel my account. Before I told them 'why', they would not cancel my account. They will not refund me for the payment they charged after I request to cancel my account. I have to wait until August 14th to cancel my account. Nothing they can do now. This is the worst experience I have never with the shopify app providers. This app price is super high, you may easily find an app to provide same function with 1/3 price or even free, very bad customer service. The sales man is very nice, but once you paid, you will be in a bad ass situation.
We’re saddened to hear that you experienced such significant issues with our support team and attempting to cancel billing through Justuno’s admin portal. This is not the experience we aim to give our customers and we sincerely apologize. Moving forward, we are taking numerous steps to address the issues you faced with billing, so that it doesn’t happen again to you or any of our other customers. As for the functionality afforded by Justuno, while we understand that basic lead capture pop-ups can be effectively handled by a variety of low-cost/free plugins, please keep in mind that Justuno is much more than that. Justuno’s advanced visitor intelligence and targeting allows you to get very granular with your on-site messaging strategy. Beyond just the simple pop-up, we enable a number of other on-site promotional applications such as banners, in-page promotions, spin-to-wins, exit offers, on-site messaging, notification-opt-in, AI-powered cross-sell/upsell and more. Once again, we’re very sorry to hear this was such an unpleasant experience for you, but if you’d be willing to hear us out, we will do everything in our power to make things right for My Vpro.
I switched my subscription plan form $49 to $29 and they charged me $49 for two months! They support is slow and unprofessional and I still haven't gotten any reply!
We're sorry you feel that way about your support experience, that's not what we strive to provide our customers. However, you were correctly charged $29 for the month following your plan downgrade according to our dashboard. If you have other issues or this is not what you see reflected on your end from Shopify, please reply to your support email chain.
Amazing team - very helpful - shout out to Matt and Chris for getting things setup so quickly and answering all my questions. Above and beyond.
Thanks for your review, we'll be sure to pass along a high-five to Matt and Chris!
They were good for a while, but got very expensive and their customer service was very slow, nonrespondent at times, and disappointing. We found a different service that offers the same features we need and also does not ignore questions.
We’re sorry to hear that Justuno didn’t quite meet your expectations in those regards. That’s definitely not something we like to hear, and we are already taking your feedback into account as we continue to improve our product offerings and support service.
Great app for pop ups and converting customers with exit intent offers. Would highly recommend to anyone looking for an uptick there.
Excellent App that works flawlessly. Our customer retention and email capture have gone through the roof. Their customer support is top notch!
So happy with this app, was super easy to implement & the justuno app has collected more emails for me in the past couple of weeks than the last app I was using had in months! - BlueBrontide
In love with this app. It has so many advanced features and helped capture so many customers! Highly recommend.
Great app, easy to understand and use. It was easy create a landing page popup banner that integrated with the look and feel of my website. Love It!
Simply terrible product and customer service. The product doesn't track conversions correctly, even though they say they do. I noticed this six weeks ago, and they still haven't fixed the issue. I paid for Managed Services ($3K per month, after Adrian - head sales guy - stepped in) and mentioned this to my account rep February 11th. It's now March 20th, and there is still no solution. I even contacted the CEO Erik Christiansen on March 6th, and he's like "we're going to fix this". This company operates slower than a turtle. Don't trust them, and don't pay for managed services, unless you want to lose your shirt.
We are very sorry that your experience fell short of expectations. In most scenarios, our product does track conversions correctly, however, we cannot always guarantee that other plugins will not adversely affect our conversion tracking efforts. Our team works very hard to provide the support and help every customer needs, and as you are aware, creating custom code for individual technical requests can take time. In this situation, your request required working with two other companies your business uses to create a complex solution that works from all sides. We realize that waiting can be a frustrating experience, but Justuno values your business and the three companies combined spent this time making sure we provided you with the best possible solution — and not just a quick fix. Again, we apologize that you were not satisfied with your experience and we hope we can build a stronger relationship moving forward.
The most advanced tool for generating leads on landing pages after researching many applications. So far pleased with our experience!
Great app. One of the best out there.
i love it so far. it works great. you can do so much with the free version and it gives you a lot of valuable data.
Super easy to use, robust and free while you're small. Great for order deadlines, capturing e-mail and so much more.
It is straight forward and has a simple setup. I installed it to help increase mailing list subscribers.
This is an excellent app. I used it to provide a popup exit coupon. It worked very well. I would recommend it to anyone trying to increase engagement from visitors.
This app is Complicated in use. The functionality is not up to mark. Seriously no recommendation from my side.
So far so good. We haven't launched yet so I'm not really sure how well it works but for now, we're good. We're literally only using is for newsletter sign ups.
Trying to leave a review but it is not working... The pop ups seem to work fine and I don't think this company is in control of the review app I am trying to use so can't blame them.. Happy with the product.
Good app. I would like the mobile app to be easier to navigate but once you figure it out on the computer side it works like a charm...
Sign up to receive AppNavigator updates
Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.