JetPrint: Print On Demand for Shopify

JetPrint: Print On Demand

Create and Sell High-Margin Products with Print On Demand
Rating
3.2
Feedback
109
Reviews
Chart
#1,185
Shopify

All reviews

5 / 5 Share
June 29, 2022

I'm delighted with JetPrint! I have needed to adjust shipping on multiple orders, and I was assisted in their chat immediately. I've placed two orders so far, for boots and watches, and they've come out perfectly. Extremely impressed.

Store Using app Total reviews Average rating
The Asylum Emporium 24 days 4 5.0
5 / 5 Share
June 14, 2022

the selection looks so good, the design lab is pretty easy also, I think they should list the shipping in an easier to locate spot but other than that it is very user friendly

Store Using app Total reviews Average rating
AnimePhysique About 2 months 2 5.0
5 / 5 Share
June 6, 2022

The app is super easy to install and use I wish they had a bigger catalog with more accessories e.g "water bottles and hats" the app is awesome I highly recommend it.

Store Using app Total reviews Average rating
4 / 5 Share
May 30, 2022

I have ordered a few products from this supplier. so far everything has come as created. Slow shipping but hey its not AMAZON

Store Using app Total reviews Average rating
OnDaEdge 3 months 1 4.0
5 / 5 Share
April 4, 2022

I really enjoy the app and the great design facility that it is providing! Keep doing a great job!!!

Store Using app Total reviews Average rating
SLOWEMOTIONWORLD 2 days 1 5.0
1 / 5 Share
Feb. 18, 2022

awful. no response. no refund. no products. had to refund customer and had to call credit co. to dispute purchase for items not received. DO NOT USE. IF I COULD IT WOULDN'T BE ANY STARS.

Store Using app Total reviews Average rating
royallyon.store 7 months 2 3.0
Developer Reply

Hey there, We're sincerely sorry to learn about your unpleasant experience. At JetPrint, we are committed to delivering top-notch service and ensuring orders are promptly fulfilled. Regrettably, we fell short of meeting your expectations on this occasion. To address this issue, we've implemented a new team and streamlined our refund process to ensure it's faster and smoother. Additionally, we've introduced a revised refund policy to give our customers better service. We deeply apologize for any inconvenience trobles you and hope for the chance to offer you improved service in the future. Thanks.

3 / 5 Share
Jan. 17, 2022

The Size was way off on the child hoodie and when I reached out to get a refund, they said nothing was wring and offered my a 12% discount on a new offer? The Medium Kids hoodie was way larger than the size chart claimed. I may not use these guys again unless they can fix the issue & refund me.

Store Using app Total reviews Average rating
Villain Moto Sport About 2 months 2 4.0
Developer Reply

Really appreciate your important feedback and advice here my friend, my apologies for the previous unhappy experience and problem with the size. As we all know, the clothing shape and related size charts of different clothing brands, we actually have listed the size/dimension of the different sizes in our product description, if the dimension of the actual product has a large difference, we're responsible for that and will provide refund/replacement. Meanwhile, we're also optimizing the size charts display of all our clothing, we'll inform you once the update completes. Meanwhile, if there are any questions or problems with the product/payment/refund, please feel free to contact our support team.

1 / 5 Share
Dec. 14, 2021

Ordered fast shipping over 2 weeks ago, after 1 week in production they said it will be send 1-2 days after another week it's still in production. For 75 dollar for a watch you can get for 12 dollar on Ali express, and then this kind of service?!

Store Using app Total reviews Average rating
Developer Reply

Hello, We deeply apologize for the delay in producing your order. We've recently bolstered our staff in the watch production line to expedite processing times moving forward. Concerning pricing, we hear your feedback. Our product pricing is influenced by several factors, such as material quality and production processes. Rest assured, we've taken your comments on pricing into account and made adjustments accordingly. Your business is important to us, and we sincerely hope you'll give us another opportunity to provide you with better service. Thank you.

5 / 5 Share
Nov. 14, 2021

I currently use 5 different Print on demand companies to support my business needs and have used well over 5 of others. This company decides to take a different approach to normal items other sell. Which I love. The only part that I wish was different is that they need a affiliate in USA. They might do a lot of business in other countries but I would bet it would double here. Also I would like to throw my name in the pot for that. I could for sure secure this affiliate for you @JetPrint. Just saying. Now just because I asked for that doesn't mean I was being generous with my words. I meant everything I said... Thank you from RioticWear.com & Camo-Toad Camoflauge

Store Using app Total reviews Average rating
Riotic Wear 41 minutes 1 5.0
3 / 5 Share
Nov. 1, 2021

Nice products but difficult to design. Should allow for duplicating an image and the ability to link the shoes so that the design appears on both. Also the ability to make a pattern with your logo/image would be nice. Also having difficulty with the mock-ups showing my design, I Tried on my laptop and iPad and still shows a plain black shoe.

Store Using app Total reviews Average rating
GIVING INC. 7 days 1 3.0
Developer Reply

Thank you for your valuable advice. After years of precipitation, our design function has been more perfect than before. Welcome to our website to customize your design again, I believe it will bring you a different experience.

4 / 5 Share
Sept. 15, 2021

These guys always help out when there is an issue. Great app and I look forward to a long working partnership with them.

Store Using app Total reviews Average rating
Attah Watches 10 months 1 4.0
5 / 5 Share
Sept. 6, 2021

Love all the options for footwear and home and living items. Had one minor hiccup and the customer service was by far amazing. Jennifer from Partnership Management company was outstanding and had my issue fixed immediately. Thank you!

Store Using app Total reviews Average rating
4 / 5 Share
Aug. 17, 2021

The app was easy to download and set up the account with, but could not be worked with as a popup, only within the Shopify frame. Revisions were easy enough to make, but could not be saved part way - an item MUST be completed, or all input will be lost. Then, publishing to my store, from the framed workspace, was very easy, seamless. Overall, a reasonably good experience on the creation side. I have yet to test ordering or fulfillment, so this review has nothing to say about those parts of the business relationship.

Store Using app Total reviews Average rating
HeavenlyLoveGlobal 2 days 2 4.5
4 / 5 Share
Aug. 5, 2021

Easy to use. Wide selection. Haven't placed my first order yet. The one frustrating part is sometimes the server doesn't respond well when adding new designs as of late. I've uploaded over 200 designs and it started saying there are upload issues.

Store Using app Total reviews Average rating
1 / 5 Share
Oct. 2, 2021

I'm now sick of being asked for a review every time I design a product. Fix This now. This app has absolutely some of the most beautiful mockups I have seen. The products are excellent. There are some small delays in the mockup engine if you are loading large image sizes, but apart from that it seems brilliant.

Store Using app Total reviews Average rating
Future Is Retro 5 months 8 3.6
Developer Reply

Hello, Thank you very much for your review. We're thrilled to hear that you find our mockups exceptional and our products excellent. We've taken note of your feedback regarding the review prompts, and we've already addressed this issue. Your insights are invaluable to us in improving our service. If you have any further suggestions or feedback, please don't hesitate to share.

1 / 5 Share
June 30, 2021

It took two weeks for Jetprint to tell me they ran out of the tote bag I ordered for my customer. Two weeks and nocontact. I have customers. I will update this review if they make it right very quickly.

Store Using app Total reviews Average rating
My Righteous Apparel Over 2 years 10 4.6
Developer Reply

Hello, Thank you very much for your review. We sincerely apologize for the inconvenience caused by our oversight in not promptly notifying you of the inventory issue regarding the tote bag you ordered. Rest assured, we have taken measures to rectify this situation by procuring a substantial amount of materials and ensuring ample inventory in our warehouse. Your feedback is invaluable to us, and we deeply appreciate your understanding. Should you have any further suggestions or concerns, please do not hesitate to reach out. Thank you.

5 / 5 Share
June 11, 2021

I like this platform, it has a nice range of products and easy to navigate and create. I recommend this app for veveryone

Store Using app Total reviews Average rating
DopeClothingCompany 4 days 1 5.0
4 / 5 Share
June 3, 2021

great selection of products to choose from and work with . i just wish some products had a different layout to work with, or a system that can mirror the other side to make customizing some products easier . that way you know for sure either both sleeves on a shirt, hoodie, jacket, or shoe will look identical to one another . other than that i have no concerns or anything really to complain about . i will say being in the United States of America, products do take some time to get here, i don't know if that's because of COVID-19 or what, but that's not a big problem for me .

Store Using app Total reviews Average rating
iKGDeuce™️ 4 months 3 4.7
5 / 5 Share
May 30, 2021

Jen and team are a delight to work with. She is extremely attentive and eager to meet and exceed your needs and expectations. Committed to, and vested in, the best possible execution of your order and the prioritizing of the unique and customer-specific deadlines. Great products, coupled by the best customer service, I now have the freedom to focus my attention elsewhere with the full assurances that I am best positioned, and fully supported by Jen and her team of solutions experts, to receive the highest level results and maximum quality potential—meeting and exceeding all of the highest standards of productivity and communication. Thank you Jen, and all of JetPrint…you certainly receive my complete endorsement with the strongest imaginable accolades.

Store Using app Total reviews Average rating
CITI•ZEN•THEORY About 1 year 1 5.0
5 / 5 Share
April 22, 2021

Just came across this app and loving the variety and pricing. I am going to have a lot of fun creating new and exciting items.

Store Using app Total reviews Average rating
Keene's 23 days 6 4.8
Previous Page 4 of 6 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.