Supliful: Dropship Supplements for Shopify

Supliful: Dropship Supplements

Everything you need to build and run your own wellness...
Rating
4.6
Feedback
163
Reviews
Chart
#543
Shopify

All reviews

5 / 5 Share
June 25, 2025

I have been with Supliful for about a month! and so far, has been great working with them. Their customer service is superb and very responsive.

Store Using app Total reviews Average rating
VitaFix 20 days 1 5.0
5 / 5 Share
June 13, 2025

The Supliful team — Marciss, Emils, Ieva, and everyone behind the scenes — is just fantastic. They’re not only responsive and kind, but genuinely care about your success. They’re there to guide you every step of the way, catch what you miss, fix what you overlook, and somehow make it all feel easy. I’ve never felt more supported by a team I don’t see in person. Every email, every update, every solution, it’s all delivered with care and clarity. You can tell they want you to win!! I’m so thankful for this partnership. Launching a brand is no small task, but with Supliful, it feels not just possible, it feels super exciting. Highly recommended!

Store Using app Total reviews Average rating
Made For Musicians About 2 months 1 5.0
Developer Reply

Hi Made For Musicians, Thank you so much for this incredibly thoughtful and uplifting review! 🌟 We’re truly honored to be part of your journey and to hear that our support has made such a positive impact. Your kind words mean the world to us - helping creators like you bring their vision to life is exactly why we do what we do. Launching a brand is a big leap, and we’re so glad it feels exciting (and a little easier) with Supliful by your side. We’ll continue to be here to support you every step of the way. Wishing you continued success and momentum - let’s keep building something amazing together! 💪 Yours truly, The Supliful Team

1 / 5 Share
June 10, 2025

False advertising. Website says $1 for first month then regular cost thereafter. Instead, I was charged $1 for a 3 day “free trial” and after the 3 days, a balance of $49 was due. Luckily, I was proactive and removed my card info prior to the end of 3 day “trial”. False and misleading! Ontop of that, staff via email was unsure about the $1 first month and had to check on it. To which my reply was “how do you not know, it’s on your website.” In addition to that, I have received 2 requests via email asking me to review the company. How could I give a review if I literally just subscribed to the service and haven’t had any interaction or even purchased yet? Make that make sense. It’s a turn off! But anyway, here’s the review ya wanted!

Store Using app Total reviews Average rating
NutraWellth 3 days 1 1.0
5 / 5 Share
June 9, 2025

Supliful has been more than a 3rd Party App, their service feels more like they are a strategic business partnership. Their software and fulfillment services work almost flawflessly, as we have been using them for 3 months now without issues. I have used their products myself firsthand too, and I find them to be as high of a quality as the claim.

Store Using app Total reviews Average rating
Worlds Best Supplements 3 months 1 5.0
Developer Reply

Hi Worlds Best Supplements, Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that Supliful has felt more like a strategic partner than just a service provider - that's exactly the experience we aim to deliver. It's also fantastic to know that both our software and fulfillment have been running smoothly for you, and that you’ve personally experienced the quality of our products. Your trust means a lot to us, and we’re excited to continue supporting your brand's growth. Thanks again for being part of the Supliful community! Yours truly, The Supliful Team

2 / 5 Share
April 29, 2025

The app is pretty good (fast and tends to work). However, there is an issue where if you cancel an order after a 2hr time frame, the Shopify Supliful UI (this app) will say Supliful Fulfillment accepted the cancellation request and the Shopify order successfully cancels, but it does not actually cancel on the Supliful side and they will ship the order. Further, Supliful will not honor refunds for orders of this manner despite the UI not reflecting reality. Just be mindful of this as you use it, the data may become out of sync between Shopify and Supliful and they will not do you any favors if this happens. Will update my review if this gets fixed

Store Using app Total reviews Average rating
Aerial Biotechnics 3 months 1 2.0
Developer Reply

Hi Aerial Biotechnics, Thank you for your feedback. We are happy to hear that you have been enjoying using our app, as this means a lot to us. It is true that while the Shopify interface may reflect the fulfillment request being canceled, that doesn't mean the order has been canceled in the Supliful system. Because we don't control Shopify's UI, we cannot prevent this mismatch directly. However, we always encourage users to double-check the order status in their Supliful account after requesting a cancellation in Shopify, especially if more than two hours have passed. That way, you can take action before the order is prepared and shipped. We hope this helps, and always feel free to reach out to our support team at [email protected] Yours truly, The Supliful team

5 / 5 Share
April 23, 2025

Have done over $250,000 in rev using these guys! Service is good, reliable, great support. Easy to work with. Supplements are really one of the best business models to start these days, so many different angles to take, and Supliful makes it really easy for you to get your foot in the door with whatever your brand vision might be.

Store Using app Total reviews Average rating
yuuth 9 months 5 4.2
Developer Reply

Hi there, Thanks so much for the kind words and for sharing your experience. It's great to hear Supliful has been a solid partner for your brand, and we’re glad that our platform is helping you move forward with your vision. Appreciate having you with us and wishing you more success ahead! Yours truly, The Supliful team.

1 / 5 Share
April 4, 2025

WARNING!!! It is with a strong sense of responsibility that we highlight several pressing issues requiring immediate attention. The current performance of your platform falls significantly below acceptable standards, presenting substantial challenges for users and raising serious concerns about its reliability. Firstly, the site suffers from persistent latency issues, often failing to load altogether. Even when it does manage to load, navigating the interface is cumbersome and inefficient—an experience that wastes valuable time and reflects poorly on user satisfaction. For any organization aiming to establish credibility and leadership in its field, such technical shortcomings are unacceptable. Moreover, the reliance on generic AI-driven customer service solutions further diminishes the quality of support provided. Personalized and effective customer engagement is a cornerstone of business success, and the lack thereof raises questions about the company’s commitment to addressing user needs, especially when there are reports by other customers here that state that they have not received responses from you until days later. The products offered also fail to meet industry benchmarks, according to other reviews herein. This reported inconsistency proves the company and its products fall short of competitive standards; whether reported by us or others, the matter still stands. This misalignment undermines trust and credibility, both of which are essential for fostering long-term customer relationships and building a reputable brand. For a business aspiring to lead, it is imperative to prioritize professionalism, efficiency, and quality across all operations. This is why we cannot do business with you. Our experience with your platform has been particularly disappointing. Despite utilizing the highest internet speeds available in our area, the site repeatedly buffered and failed to load critical pages, such as the design studio and product catalog. This fundamental instability prevented us from placing even a single order, making it impossible to rely on your platform for building a reputable and successful business. Furthermore, user reviews on this portal echo similar frustrations, reinforcing the conclusion that neither the app nor the site meets the standards expected by businesses aiming to serve their customers effectively. The issues we encountered are not isolated; they are widespread and indicative of deeper systemic problems that must be addressed urgently. We firmly stand by our assessment and cannot agree with the company’s attempts to dismiss these concerns in their reply. Immediate and decisive action is necessary to restore confidence in your platform and ensure future growth. Until these challenges are resolved, we cannot recommend your site or products to anyone seeking reliability and excellence in their own business endeavors.

Store Using app Total reviews Average rating
Kandilynn's 1 day 4 2.5
Developer Reply

Dear Kandilynn's, We appreciate all feedback, but after reviewing your activity on our platform, we noticed that you haven’t placed a single order or even completed the onboarding survey. Given this, it’s unclear what performance issues you’re referring to. 🤔 Our platform has never been more stable, and we continuously monitor and optimize its performance to ensure a smooth experience for our users. If you have any specific concerns, feel free to reach out to our support team—we’re happy to help. Best, Your Supliful Team

3 / 5 Share
March 5, 2025

I am like great with them because they will let you know about what's needed to advertise your label correctly. But how they ship out the products is just in a bag and stuffed not fully protected. I have had customers complain and show proof that some products have been open and exposed. but thats because how they package the products. some of the products is very very small and the pricing metrics doesnt match the value. Also, dont like the migration of the social media. for they will charge you directly for the items that are ready to be shipped. instead of taking the proceeds from the sale item.

Store Using app Total reviews Average rating
Vela Lash Bar 6 months 8 3.9
Developer Reply

Hi Vela Lash Bar, Thank you for your feedback! We indeed use padded mailers for smaller orders to keep shipping costs reasonable, but we’re sorry if your customer experienced any issues with the packaging. If they received a damaged package, please reach out to our Customer Care team at [email protected], and we’ll be happy to investigate the issue and provide either a refund or a free replacement. Regarding payments, we do not have access to your Shopify payment gateway. This is why we charge the credit card linked to your Supliful profile instead—this ensures we can fulfill and ship your orders without delays. We appreciate your feedback and will continue working to improve our service! 🚀 Yours truly, The Supliful Team

1 / 5 Share
Jan. 8, 2025

I strongly advise against using Supliful for your business needs. My experience with them has been consistently frustrating due to two major issues. First, they heavily rely on AI for customer service without being upfront about it, leading to circular conversations and unresolved problems. When you need real answers about your business, you're met with generic AI responses that rarely address specific concerns. More importantly, their lack of transparency regarding labeling requirements has caused significant problems. As someone trying to run a legitimate business, I need clear, accurate specifications for product labels. Instead, I've received inconsistent information that has led to costly mistakes and potential compliance issues. When trying to get clarification, I'm again met with AI responses rather than actual help. I've attempted to resolve these issues directly with the company multiple times without success, which has led me to file a complaint with the Better Business Bureau. Save yourself the headache and look elsewhere for your business needs. A company that can't provide basic human support and clear requirements isn't worth your time or money.

Store Using app Total reviews Average rating
Everybody's Juice Over 1 year 4 4.0
Developer Reply

Hey there! We sincerely regret the difficulties you’ve experienced and appreciate the opportunity to address them. We emailed you a while ago to help explain the situation, but we’ll share here too. Given the high volume of inquiries we receive, we’ve implemented AI to assist with most inquiries, particularly those involving frequently asked questions. This allows us to ensure timely responses to our customers. However, we fully recognize the importance of human interaction for complex matters. As our customer, you always have the option to request to speak with a live agent, and our system will immediately connect you with one. Please try this next time. In terms of product labeling requirements, we take your feedback seriously and aim to provide all necessary resources to ensure a seamless process. For comprehensive guidance on labeling, please refer to our Help Center articles here(https://help.supliful.com/en/collections/3045346-labeling-and-packaging) These resources contain detailed information about what is required and how to comply with the guidelines. If there are still questions or if clarification is needed, please don’t hesitate to reach out directly, and we’ll be happy to assist further. We value our partnership and are committed to improving both our communication and the quality of our support. Thank you for bringing these issues to our attention, and we hope this helps address your concerns.

4 / 5 Share
Nov. 26, 2024

So far so good,customer service responds quick, the products the sell look to be top notch, Very Happy with them...

Store Using app Total reviews Average rating
Nugentics 7 days 3 4.7
Developer Reply

Hi Nugentics, Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear you're happy with our quick customer service and the quality of our products. Your satisfaction means a lot to us, and we look forward to continuing to exceed your expectations. Let us know if there’s anything else we can assist you with! 😊 Yours truly, The Supliful Team

5 / 5 Share
Oct. 27, 2024

Excellent products. Great service. Simple integration to shopify. Fair prices. Easy personal labeling creation. Great shopify app overall Only downside: Shipping only to selected countries and shipping costs may be high for abroad shipping. Should ship to more countries to Europe and have a fulfillment center in Europe to avoid brutal shipping costs.

Store Using app Total reviews Average rating
24 Supplements 4 days 5 3.4
Developer Reply

Hi 24 Supplements, Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear that you’re enjoying our products and the integration with Shopify. Your feedback about the personal labeling process and our pricing is also greatly appreciated. We understand your concerns regarding shipping limitations and costs, especially for international orders. Expanding our shipping options and establishing fulfillment centers in more regions, including Europe, is something we’re actively considering to better serve our customers. Your input is invaluable as we continue to improve our services, and we hope to make shipping more accessible for everyone in the future. Thank you for being a part of our community, and we look forward to supporting your business! Yours truly, The Supliful Team

5 / 5 Share
Sept. 18, 2024

it's actually a great app that offers me more chances to work with supply chain and autonomous design, unique and great.

Store Using app Total reviews Average rating
Allpha Natural Products About 3 hours 1 5.0
Developer Reply

Hi Allpha Natural Products, Thank you so much for the 5-star review! We’re thrilled to hear that you’re enjoying the app and finding value in the supply chain options and design features. Your support means the world to us, and we’re excited to continue providing you with a great experience. Yours truly, The Supliful Team

5 / 5 Share
Aug. 4, 2024

The app and the service itself is top notch. Can't fault it. The only reason I've decided against using it is the shipping costs for UK customers is too high to make the buy the products.

Store Using app Total reviews Average rating
Functional Drinks Club 3 days 1 5.0
Developer Reply

Hi Functional Drinks Club, Thank you so much for your kind words and 5-star review! We're thrilled that you find our app and service top-notch. We understand that shipping costs can be a concern, and we're continually working to improve our offerings for all our customers, including those in the UK. Your feedback is invaluable, and we'll consider it as we strive to provide the best possible experience. Thank you again for your support! Yours truly, The Supliful Team

4 / 5 Share
July 24, 2024

****** UPDATE ****** So here is my update on 7/24/2024. Customer services finally got back to me and was helpful. The process takes a little bit of time to learn but now that I understand it better it's fairly easy to use. I ordered my first samples and I'm excited to see how everything goes. I'll update again once my samples arrive. ****************************************************** I just started using Supliful and already I'm not sure if I will continue with them. i sent two emails already asking question and still not one reply. They have great products but only give the bare minimum info about them for example the Manuka coffee does not state where the beans are from nor does it give the Unique Manuka Factor (UMF) or the Methylglyoxal (MGO) content. I created a custom label so I can add it to my shop but it doesn't tell me if it is in review or not. As stated I emailed twice asking these questions and have not gotten an answer. For now I will not be adding the products to my shop as my customers expect high quality products but with prompt and reliable customer service. If i can't get answers then I can't provide my customers with the high quality customer service my brand is known for. Hopefully this gets addressed and I can add these coffees to my already amazing product lineup.

Store Using app Total reviews Average rating
Flavorful Brews 6 days 2 3.0
Developer Reply

Hi Flavorful Brews, Thank you for your feedback! Given that the review was posted after using the app for only 3 hours, and it would take you some time to create the labels as well, it looks like our team did not have the time yet to get back to you. Email response might take up to a few hours during peak hours. Also, all the information regarding the label review can be found in our Help Center, and we strongly encourage our users to walk through it before starting their brand journey. We hope your further experience with Supliful will be more pleasant, and we look forward to fulfilling your orders. Yours truly, The Supliful Team

5 / 5 Share
May 2, 2024

Very professional, great products and good service. I actually use the products myself. My favorite part is how well they print their labels. The possibilities with Supliful are truly endless, you just have to know how to capitalize on it and I’m happy that I’m doing it with Supliful.

Store Using app Total reviews Average rating
Lionsip 3 months 1 5.0
Developer Reply

Hi Lionsip, Thank you for your fantastic 5-star review! We're delighted to hear that you're enjoying our products and services. It's great to know you also appreciate the quality of our labels. We're thrilled to be part of your journey and excited to see you capitalize on the endless possibilities with Supliful. Your success is our success, and we're here to support you every step of the way! Yours truly, The Supliful Team

1 / 5 Share
May 24, 2024

March 2024 - We are a new store and have placed four orders for five different products through Supliful to test the process. They did not fulfill a single order without us having to email them and tell them to push the order through. The orders show up in Shopify and even show up in our Supliflul orders tab but they don't get fulfilled automatically. The automatic fulfillment is nonexistent. There is no way this model would work if we had multiple orders from multiple customers. May 2024 - Supliful responded to my review and you can read their response below. They claim the orders were fulfilled automatically but that is absolutely NOT TRUE! Every order required us to contact them to get the order pushed through. EVERY ONE! I am not satisfied with their response.

Store Using app Total reviews Average rating
Flvme 3 months 1 1.0
Developer Reply

Hi Flvme, Thank you for your feedback! Our team has previously advised you to reach out to Shopify customer support. On the Supliful side, everything is working as it is supposed to, and all other accounts don't experience the same issues. After reviewing the orders we received, we see that they were fulfilled automatically without any issues. As there are no issues on the Supliful side, you need to check with Shopify as to why the orders are not being synched with Supliful. Yours truly, The Supliful Team

5 / 5 Share
April 9, 2024

Incredible service and amazing products. I am so grateful I found them!

Store Using app Total reviews Average rating
Developer Reply

Hi That Girl - Beauty and Wellness, We're absolutely delighted to hear that you're enjoying our service and products! Thank you for choosing us and taking the time to share your positive experience. We're here to help and appreciate your support! Yours truly, The Supliful Team

5 / 5 Share
March 19, 2024

Supliful has been great for my business. They provide support when you need it and have been patient while I work towards launching my new venture. Thanks again, Supliful team!

Store Using app Total reviews Average rating
ARABICA NIGHTS 5 days 3 5.0
Developer Reply

Hi ARABICA NIGHTS, Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that Supliful has been instrumental in supporting your business endeavors. Assisting when needed and being patient as you navigate launching your new venture is what we're here for. We appreciate your trust in us and look forward to continuing to support you every step of the way. Yours truly, The Supliful Team

5 / 5 Share
March 18, 2024

Easy to set up and sell. Highly recommended!

Store Using app Total reviews Average rating
LitherBase 34 minutes 1 5.0
Developer Reply

Hi LitherBase, Thank you for your glowing recommendation! We're thrilled that you found our platform easy to set up and use to sell your products. Your satisfaction is our top priority, and we're committed to providing a seamless experience for all our creators. Here's to your continued success with us! Yours truly, The Supliful Team

5 / 5 Share
March 8, 2024

It takes care of everything from start to finish. If you can create your labels, you can be up and running quickly. We went from nothing to opening an online store with 30+ products in less than one business day. Hassle-free. Doesn't get easier.

Store Using app Total reviews Average rating
Developer Reply

Hi Pinnacle Health Supplements, Thank you so much for your stellar review! We're thrilled to hear about your seamless experience and how quickly you were able to set up your online store with our platform. Your success story is truly inspiring, and we're delighted to have played a part in it. Here's to your continued success, and thank you for choosing us for your online store journey! Yours truly, The Supliful Team

Previous Page 3 of 9 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.